
Jak to działa?
Korzystamy z Multi-metody nauczania (w trakcie procesu patentowego P.431254), która jest narzędziem opartym na zasadach psychodydaktyki twórczości – uwalniamy potencjał twórczy uczniów, pobudzamy ich wyobraźnię, a dzięki temu dajemy im swobodę i pozwalamy na spontaniczność wypowiedzi, przełamujemy barierę językową. U nas nie ma „klucza”, „jedynej słusznej wersji komunikacji”, pozwalamy się rozwijać bez nadmiernych ‘przeszkadzaczy’ w postaci stosu testów, sztywnych ram podręczników.
Jak to działa?
Korzystamy z Multi-metody nauczania (w trakcie procesu patentowego P.431254), która jest narzędziem opartym na zasadach psychodydaktyki twórczości – uwalniamy potencjał twórczy uczniów, pobudzamy ich wyobraźnię, a dzięki temu dajemy im swobodę i pozwalamy na spontaniczność wypowiedzi, przełamujemy barierę językową. U nas nie ma „klucza”, „jedynej słusznej wersji komunikacji”, pozwalamy się rozwijać bez nadmiernych ‘przeszkadzaczy’ w postaci stosu testów, sztywnych ram podręczników.
Multi-metoda i karty Multi-talk w pełni wykorzystują potencjał naszego mózgu, aktywizując obie półkule. Dzięki temu narzędziu podczas naszych zajęć:
– uruchamiamy myślenie wizualne
– uruchamiamy myślenie skojarzeniowe
– wykorzystujemy myślenie twórcze
– stosujemy trening pamięci
– stosujemy podejście zadaniowe i projektowe
– uruchamiamy myślenie wizualne
– uruchamiamy myślenie skojarzeniowe
– wykorzystujemy myślenie twórcze
– stosujemy trening pamięci
– stosujemy podejście zadaniowe i projektowe

Multi-metoda i karty Multi-talk w pełni wykorzystują potencjał naszego mózgu, aktywizując obie półkule. Dzięki temu narzędziu podczas naszych zajęć:
– uruchamiamy myślenie wizualne
– uruchamiamy myślenie skojarzeniowe
– wykorzystujemy myślenie twórcze
– stosujemy trening pamięci
– stosujemy podejście zadaniowe i projektowe
– uruchamiamy myślenie wizualne
– uruchamiamy myślenie skojarzeniowe
– wykorzystujemy myślenie twórcze
– stosujemy trening pamięci
– stosujemy podejście zadaniowe i projektowe

Let’s learn together!
Nasze autorskie materiały, gry, programy pozwalają na dostosowanie się do indywidualnych potrzeb grupy, podążanie za możliwościami uczniów. Dzięki takiemu podejściu wyzwalamy maksymalne zaangażowanie uczniów w proces nauki, co szybko przynosi wymierne efekty!